2006 年 3 月 16 日 星期四  |
李芷婷生日,同返黃皓宜玩?  |
今日,係李芷婷既生日∼
我同咏嶬既計劃就係開頭就扮5同佢玩,跟住到左lunch
就俾佢一個驚喜!佢就肯定好開針喇!
哈哈.......
我地一直都冇埋到佢,我地都覺得佢好5開針∼
佢係早會個陣問小小韻:你知5知今日係咩特別日子牙?(想話俾我地知佢生日)
好笑既係小小韻答唔知!真係好好笑囉!
跟住到左PE堂,我地唔知點解唔洗上喎∼
又落左去107到睇電影∼
|
| 刊登時間︰2006-03-16 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|