2006 年 3 月 11 日 星期六  |
**去左行街街**  |
今日,我一早起左身∼
father話去飲茶喎!咁我地就出去囉∼
飲完茶之後就去左屯市行街∼
行行下.......經過新墟街市,就買左個鎖,因為我之前個鎖
冇左!我地經過金魚店又買左個野玩俾魚魚∼XD
跟住,father話要買個電話放係電腦桌到喎∼
因為會方便好多囉!
我地買左個$68既∼都幾令既∼唔係太樣衰姐!
行左一陣,見到有鞋店,我同媽咪行左入去睇∼
點知冇我想要個隻!唉.......真係衰!
跟住我地就返左屋企lu∼
|
| 刊登時間︰2006-03-11 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|