2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


原來校長係咁衰架>.< 感動

d人蛇都話校長係好衰,原來真係架∼

點解我會咁講?因為.........

我地(合唱團)因為就快要表演同埋要比賽,所以日日放學之後都要

練習,跟住今日我地練習個時,Miss許話校長會睇我地表演喎!

咁我地就緊係要唱好d喇,如果唔係就死得喇∼

係我地未俾校長睇之前,校長就先睇other既表演項目

'手'先係dance,當佢地dance之後,校長就開始講野喇,佢就係咁講既:

你地知唔知自己有咩做錯牙,咪就係冇笑容囉,冇笑容點得架?

跟住到我地表演喇!佢係我地未表演個時又話:支咪邊係咁架?整好d先得架!

連牙草(工作人員)都頂佢唔住喇∼

到我地唱歌喇,我地開頭唱左一次,佢又話唔多大聲喎,咁我地咪唱大聲d囉

到我地又唱個時,佢又話我地唔係唱,係叫喎!咁我地又要唱多次,

一係就話我地冇笑容,一係就話我地要點企要點唱∼以為自己好勁咁∼!

我地唱左好多次,佢都話唔好,佢罵我地不得止,仲罵埋Miss許喎!

佢真係好過份囉.........當Miss許冇法再忍既時候,Miss佢哭喇,係我見到Miss許

哭既時候,我都忍唔住喇,連other都哭埋,我地跟本都唱唔落喇∼

跟住校長又話:冇啦啦,你地哭咩姐,都唔知你地有冇練習既?

Miss許又話:校長,其實佢地好努力架喇,你可唔可以話佢地好叻牙?

校長又話喇:你地上去音樂室先喇

上到去,Miss同我地講,你地有咩唔開心,就e+講哂出黎喇

有人就話喇:我真係好想串佢囉

有人又話:佢咁叻,自己唱哂佢牙!

Miss許一路哭一路同我地講野:其實校長咁講,佢都係想我地好姐,佢講得都岩架∼

我地不如聽日早d返黎喇,好冇?

我地就話:我地唔會再衰俾佢睇架,我地一定要唱好佢牙∼!

 

 

係我好唔開心既時候,琬文同咏嶬係最關心我架,佢地係我既最好朋友牙∼

我hope我聽日可以順利演出喇∼!

刊登時間︰2006-02-25 10:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


irene813
暱稱: 君﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hold
....,,,,去皓宜屋企訓...
__\/去左買BOOK]]...
同嶬B,肥韻行街街__...
jazz表演喇__
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
嶬ソ回憶﹏
璇﹏
°o○...BB女__▃ 
牙妹