d人蛇都話校長係好衰,原來真係架∼
點解我會咁講?因為.........
我地(合唱團)因為就快要表演同埋要比賽,所以日日放學之後都要
練習,跟住今日我地練習個時,Miss許話校長會睇我地表演喎!
咁我地就緊係要唱好d喇,如果唔係就死得喇∼
係我地未俾校長睇之前,校長就先睇other既表演項目
'手'先係dance,當佢地dance之後,校長就開始講野喇,佢就係咁講既:
你地知唔知自己有咩做錯牙,咪就係冇笑容囉,冇笑容點得架?
跟住到我地表演喇!佢係我地未表演個時又話:支咪邊係咁架?整好d先得架!
連牙草(工作人員)都頂佢唔住喇∼
到我地唱歌喇,我地開頭唱左一次,佢又話唔多大聲喎,咁我地咪唱大聲d囉
到我地又唱個時,佢又話我地唔係唱,係叫喎!咁我地又要唱多次,
一係就話我地冇笑容,一係就話我地要點企要點唱∼以為自己好勁咁∼!
我地唱左好多次,佢都話唔好,佢罵我地不得止,仲罵埋Miss許喎!
佢真係好過份囉.........當Miss許冇法再忍既時候,Miss佢哭喇,係我見到Miss許
哭既時候,我都忍唔住喇,連other都哭埋,我地跟本都唱唔落喇∼
跟住校長又話:冇啦啦,你地哭咩姐,都唔知你地有冇練習既?
Miss許又話:校長,其實佢地好努力架喇,你可唔可以話佢地好叻牙?
校長又話喇:你地上去音樂室先喇
上到去,Miss同我地講,你地有咩唔開心,就e+講哂出黎喇
有人就話喇:我真係好想串佢囉
有人又話:佢咁叻,自己唱哂佢牙!
Miss許一路哭一路同我地講野:其實校長咁講,佢都係想我地好姐,佢講得都岩架∼
我地不如聽日早d返黎喇,好冇?
我地就話:我地唔會再衰俾佢睇架,我地一定要唱好佢牙∼!
係我好唔開心既時候,琬文同咏嶬係最關心我架,佢地係我既最好朋友牙∼
我hope我聽日可以順利演出喇∼!