今日大約至6點到喇,黃皓宜佢on左msn喎!
跟住咏嶬就打黎話:佢on左喎,不如我地夾埋玩佢囉,好唔好牙?
我就緊係話好喇!答唔好個個都傻既∼如果我答唔好咪好對唔住自己∼
我地開頭就係咁既:
嶬:hi
我:hi
宜:你地做咩找我牙?
嶬:因為我地係同學囉
我:55.....冇錯!
宜:咩你地唔係唔同我玩架咩?(佢真係以為我地想同返佢玩?)
君:................(唔知點答好)
嶬:都話因為我地係同學囉!(好d覺得佢好煩)
宜:咩你地轉彎轉得咁快牙?
我:我地係好安全駕駛,我地係唔會轉急彎架∼所以你唔洗怕喎∼(算唔算串牙?)
嶬:咪就係,你冇野牙?
宜:哦~彎呢d野就你講之ma
我:好似係你講先喳波?你傻架?家係失憶牙?
宜:但係你連我想講咩都唔知wo.......
嶬:我地知喎
我:55.......
宜:你地唔好扮知喇
嶬:我地冇扮喎
我:咪就係
宜:唔知就算喇!
我:算咩牙,咁我地知喎,咁點計先?
嶬:咪就係囉,你冇野牙?
宜:同你地講黎都多餘啦!我冇野~你布野就睇醫生
嶬:你布野?(串佢打錯字)
宜:好煩阿你地-.-點解你地咁煩ga?你好悶阿?定係你好無聊?
我:我係好無聊,你唔俾牙?
嶬:hi
宜:又咩野牙?
嶬:hi你囉∼
我:咪係,我地係到問候緊你牙∼真係冇禮貌!
嶬:你唔係睇唔到牙?
我:係囉!
我:有冇人牙?
宜:有,冇死到
我:哦....我幾驚你咩左牙?
宜:果個係你牙
我:你又知我講緊咩?你唔俾我話你去左沖涼牙?
嶬:咪就係囉∼所為知小小扮代表,Irene我係唔係好有文化呢
我:你真係有文化喇,你係唔係蛇都溫書架?
嶬:有.......不過唔夠人地多囉∼(黃皓宜蛇都係到扮溫書,串緊佢)
我:哦.....咁你要努力喇,咏嶬!
嶬:一定一定....大家禁話喇
嶬:e.....黃皓宜呢?又去左邊牙?
我:可能人地又去左溫書喇!
嶬:咁又係,人地咁努力!我地真係好自彼牙∼
我:係囉∼嗚嗚.......
嶬:黃皓宜牙,我有d功課上既問題想問下你牙,得唔得牙?
我:係囉,你咁叻,幫下人都好牙!你係唔係咁衰牙?
我:咏嶬,我岩岩見到Yahoo有人拍賣LV銀包牙(黃皓宜佢買左個spxxxxxx cox既銀包)
嶬:你唔好引我喇,我冇錢喇,我好窮喳
我:咁又係∼!咁不如你買spxxxxxx cox既銀包.
嶬:但係人地一定話我跟佢架麻........vivienne westwood好d
我:係喎........我家姐話spxxxxxx cox既銀包連米蘭都唔要牙,我唸你都係唔要好過要喇∼