2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


玩死黃皓宜 疑惑

今日大約至6點到喇,黃皓宜佢on左msn喎!

跟住咏嶬就打黎話:佢on左喎,不如我地夾埋玩佢囉,好唔好牙?

我就緊係話好喇!答唔好個個都傻既∼如果我答唔好咪好對唔住自己∼

我地開頭就係咁既:

嶬:hi

我:hi

宜:你地做咩找我牙?

嶬:因為我地係同學囉

我:55.....冇錯!

宜:咩你地唔係唔同我玩架咩?(佢真係以為我地想同返佢玩?)

君:................(唔知點答好)

嶬:都話因為我地係同學囉!(好d覺得佢好煩)

宜:咩你地轉彎轉得咁快牙?

我:我地係好安全駕駛,我地係唔會轉急彎架∼所以你唔洗怕喎∼(算唔算串牙?)

嶬:咪就係,你冇野牙?

宜:哦~彎呢d野就你講之ma

我:好似係你講先喳波?你傻架?家係失憶牙?

宜:但係你連我想講咩都唔知wo.......

嶬:我地知喎

我:55.......

宜:你地唔好扮知喇

嶬:我地冇扮喎

我:咪就係

宜:唔知就算喇!

我:算咩牙,咁我地知喎,咁點計先?

嶬:咪就係囉,你冇野牙?

宜:同你地講黎都多餘啦!我冇野~你布野就睇醫生

嶬:你布野?(串佢打錯字)

宜:好煩阿你地-.-點解你地咁煩ga?你好悶阿?定係你好無聊?

我:我係好無聊,你唔俾牙?

嶬:hi

宜:又咩野牙?

嶬:hi你囉∼

我:咪係,我地係到問候緊你牙∼真係冇禮貌!

嶬:你唔係睇唔到牙?

我:係囉!

我:有冇人牙?

宜:有,冇死到

我:哦....我幾驚你咩左牙?

宜:果個係你牙

我:你又知我講緊咩?你唔俾我話你去左沖涼牙?

嶬:咪就係囉∼所為知小小扮代表,Irene我係唔係好有文化呢

我:你真係有文化喇,你係唔係蛇都溫書架?

嶬:有.......不過唔夠人地多囉∼(黃皓宜蛇都係到扮溫書,串緊佢)

我:哦.....咁你要努力喇,咏嶬!

嶬:一定一定....大家禁話喇

嶬:e.....黃皓宜呢?又去左邊牙?

我:可能人地又去左溫書喇!

嶬:咁又係,人地咁努力!我地真係好自彼牙∼

我:係囉∼嗚嗚.......

嶬:黃皓宜牙,我有d功課上既問題想問下你牙,得唔得牙?

我:係囉,你咁叻,幫下人都好牙!你係唔係咁衰牙?

我:咏嶬,我岩岩見到Yahoo有人拍賣LV銀包牙(黃皓宜佢買左個spxxxxxx cox既銀包)

嶬:你唔好引我喇,我冇錢喇,我好窮喳

我:咁又係∼!咁不如你買spxxxxxx cox既銀包.

 嶬:但係人地一定話我跟佢架麻........vivienne westwood好d

我:係喎........我家姐話spxxxxxx cox既銀包連米蘭都唔要牙,我唸你都係唔要好過要喇∼

 

刊登時間︰2006-02-17 03:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


irene813
暱稱: 君﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hold
....,,,,去皓宜屋企訓...
__\/去左買BOOK]]...
同嶬B,肥韻行街街__...
jazz表演喇__
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
嶬ソ回憶﹏
璇﹏
°o○...BB女__▃ 
牙妹