2006 年 2 月 20 日 星期一  |
開心的一天  |
今日,我同咏嶬放左學之前就去左吉之島買野∼!
‹手›先,我地係CRAZY ROOM到買左我地之前傾好要買既袋,e+可以買到喇,好ya!
跟住我地就一直行行行......又去下吉之島樓下既超級市場個到食野∼
d野食真係好好味牙!
跟住我地就行下DHC,莎莎,雅施同埋卓悅!
我地睇岩左野喎,就唸住買左佢,係一d化妝品黎既!
跟住我同咏嶬就一起買左lu~
到左2:30到喇,我地就名自名返屋企∼
今日,真係好正牙∼!!!
|
| 刊登時間︰2006-02-20 04:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|