| 2006 年 5 月 3 日 星期三 |
 |
今日番學..好悶呀~~上數堂..一見到本數學
書就想訓.但係又唔可以訓覺.因為我會唔識!
不過我好比心機聽..都係唔明.聽聽下唔知
點解個腦就轉諗其他野=.=""
放左學.我冇去童軍=.="番屋企玩電腦!
5點幾..牙潘同王建群係到玩電話=.="
之後就陪佢地發神經啦=.=""
傾傾下..見到佢地係到傾咁興奮
我就收左線啦~呵呵~~~~
食完飯.去行左陣街.買左對拖鞋[[$60]
我下個星期又食西北風啦=="
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|