我的資料
訪客留言
唉~我唔明呀~
今日上中交堂訓左兩堂..訓到小息都唔知=.=
之後係譚景康同周fish叫我起身=.=
之後係門口企嗰陣..有條pk.
on撚9 ga..撞到我仲係到我.仲係到鬧我=.=
之後我緊係鬧番佢ga啦~~~佢都on99既~~
食完飯..lunchtime之後.d人就開心整壁報=.=
我靜係係到坐..冇野做=.=
我地組4點就做完..之後我就幫陳家偉嗰組做啦~
因為佢地組馬文堅嗰d走晒~見佢同譚譚咁可憐
所以先幫佢~唔係我都費時理佢地組d野~~
做到6點幾..入hall睇鄭娟組話劇..跳舞嗰d幾搞笑~
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 174 | »