今日到7點4都唔起身..係咁比阿爸鬧.跟住就起身返學lo~
今日返學調位.我又同個好多野講既人坐~佢好似冇停過咁ge=.=
而我右手就係同我以前一齊坐既人.佢地兩個把口加起黎..嘈到死人都可以起番身呀=.=
之後派張兩份卷∼唔算差^^
食完飯∼上通識..我前面嗰條白痴∼係我訓緊同發緊夢嗰陣好大力咁拍我張枱..
搞到我彈起身∼跟住仲整跌我份卷∼跟住我望住佢.佢同我講左句對唔住.我就繼續訓覺∼
訓左陣.又打鐘返學..之後見到肥肥..佢問我係唔係喊過黎=.=
我同佢講好眼訓∼
之後同佢地去買八達通∼想走嗰陣..見到劉劉.跟住去三聯行左陣..就返屋企lo!!
返到屋企∼又見到兩隻腳起左兩個水泡=.=可能今日著左對新鞋∼∼
|