29/10(6)
今日又同茵茵佢地又去左唱k..好悶∼之後就去左藍田行∼仲見到yan b..之後係個公園
到傾左好奈.跟住我就返屋企lo∼!
返到屋企..就拎左幾本書入房返睇..睇左2兩個鐘∼就睇電視..跟住同阿哥阿給∼
玩到12點幾..跟住就訓覺lo∼
28/10(5)
測晒啦(測驗)不過下晝仲要繼續上堂..好無聊∼
英文卷派左lo∼我60.5分呀(茵茵.志敏同我同分呀><)
返左學∼茵茵同阿周去apm.我同阿桂.tracy就返屋企啦∼
阿桂唔記得帶鎖匙..所以係我屋企玩電腦∼
27/10
琴晚掛住睇小說.唔記得溫書∼不過本書真係好好睇呀><
之後係m記溫書∼跟住溫溫下∼黑仔係m記toilte拎枝清潔劑黎噴我∼真係想打吽蛂D=
因為清潔劑好臭呀∼
考完試∼去左apm行∼之後有歌星.就係到聽d歌星唱歌∼之後茵茵佢地仲走埋落去同d歌星
影相同拎簽名..因為好無聊既關係∼我同阿桂走先∼鄭娟..阿周同茵茵仲係apm=.=
返到屋企..玩左陣電腦..想訓係張床到睇書∼不過睇睇下好眼訓.就訓著左啦∼不過
比個陳念祖既一個電話嘈醒左我呀><之後我就冇得再訓啦∼阿爸話要食飯喎∼訓得
嗰兩個鍾=.=
|