今朝起身..隻眼腫晒呀=.=之後去到m記先記得好多功課未做~~所以同黃煒賢借功課抄抄~
抄晒先返學!!返到學校上堂又係到呆坐啦~跟住小息同茵茵佢地傾左一陣又打鐘=.=
lunch嗰陣.同tracy係到玩水..幾好玩..之後唔知點幾又係到狂笑!!
之後下午d堂好悶..所以我都唔係記得好清楚啦~~
放左學之後..係許留山嗰度等阿金同陳念慶祝生日..但係等左好奈都唔見佢!!所以我地就返屋企先
啦!!而茵茵就黎左我屋企..玩左陣電腦..就落樓下行左陣..跟住就見到阿金啦!!!!跟住係咁打電話
叫嗰個死人陳念祖落黎..佢又話好怏落..點鬼知過左好奈都未落..所以我同阿金.茵茵就去左公園坐
不過陳念聰明..識自己搵到去!!!!跟住茵茵同阿金去買野食..我同陳念傾左陣解..就唱左首生日歌比佢
聽啦!!!!!!!佢地買完野返黎..我地一齊唱多次比佢聽!!!!!!!!!!
食完野係到玩..仲見到隻大老鼠TIM=.=之後我.阿金同陳念一齊玩茵茵..笑到我肚痛呀><
不過肥肥打左個電話黎之後..陳念就有小小唔開心啦..唉~佢同yan b仲未好番呀!!!!!!
10點陳念話眼訓..我地就返屋企lo~
返到屋企開機玩電腦..之後同志敏傾左陣電話..就繼續玩琥電腦lo!!!!!!
|