今日我10點幾就起身啦..跟住我玩電腦..同陳念傾icq..叫左人佢黎我屋企做功課(叫埋阿桂)
12點幾佢黎左..係到玩電腦..冇做到功課~之後陳念係到係咁我對住我同阿桂爆粗=.=
其實係玩下嗰隻爆粗姐><(阿桂話陳念唔岩講粗口^^)之後佢地玩到5點幾..就返屋企lo!!!!
佢地就左..我就訓係張床到聽歌..跟住食完飯就電腦..叫左茵茵sd左琴日d相黎睇~~
跟住就係到睇小說啦~~
9點幾..張業同阿潘打電話黎叫我等陣間落去拎個公仔..嘻嘻~跟住係地鐵站見到張業拎住個公仔
好似好魚咁..我拎住都有小小怪怪地呀~^^
|