今日5點幾就起左身啦~跟住開著部電腦係到聽歌..跟住沖涼.洗頭就7點啦~之後就同阿桂拎野去
藍田m記嗰度等佢地..等嗰陣我係咁比嗰個死人王建群係咁打我個頭呀~我都有打番佢..
不過唔係打頭姐!!!呵呵~~
8點幾返學校~過左冇幾奈就搭車去馬安山啦~去到好多人=.=
之後我地同班唔識既人一齊燒..一邊燒一食.食左好少野就好飽啦~食完野就玩影相..傾解.聽mp3
就成日啦~好鬼悶呀=.=2點幾就散埸返學校啦~
返到去係五邑門口等肥肥同茵茵佢地..等左好奈.佢地架車先黎=.=跟住傾左陣就返屋企lo!!!!!
|