我的資料
訪客留言
劉劉生日^^
好憎p.e呀~次次跑完都肚痛同心口痛T.T
放左學~本來要去活動ge~但係因為劉劉生日..所以同miss請假..
之後打 電話比..劉劉出黎~阿金又去左買生日蛋糕~佢地黎晒之後.就去左yan b樓下個公園
唱生日歌.食生日蛋糕..玩左陣~志敏想食m記..跟住就去啦~~之後就返屋企lo~
返到屋企~我已經冇電腦玩啦~我牙媽仲要同我搶電視睇=.=
10點幾..就on icq..叫左張藍sd惡作劇之吻7比我..但係好鬼慢呀~慢到我想殺死張藍~~
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 174 | »