返到去.就比人罰企啦..就係因為冇帶野=.=跟住又話留堂.但係今日阿馮佢黎等我地返學..所以
我死都唔留..同miss講我唔得閒=.=呵呵~
返學係五邑出面想等敏儀..但係等左好奈都未出黎..所以我地就寺左先..但係阿周佢就比五邑個校長
捉住黎講野.個校長幾好人呀~~
之後見到阿馮..佢隻拖鞋爛左..阿金同茵茵就去買拖鞋比佢..之後茵茵發燒..所以返屋企自!!!!!
跟住我地去m記坐..食野..敏儀黎左之後...阿馮周阿周佢地就一齊返屋企lo~
我地佢地就係度傾..不過有小小眼訓.所有訓左陣.鄭娟走左.我同阿金.牙桂行左陣..就返屋企~~
食完飯..佢地又係度嘈..好煩.我就入左房訓左陣.起身沖涼..就開始做英國report啦~
做到而家都未做晒呀~今晚唔做埋..我仲要留多幾日堂呀~唉~*~(好眼訓~~)
|