我的資料
訪客留言
好憎上p.e~~
上堂就好似冇乜野..都係o係度訓~不過小息次次望親個4個八婆..佢地都係啤我既!!!
班白痴又要啤我地..一有事又要話比miss知~都唔知佢地諗咩~
上p.e堂..miss tai又成日針住我黎鬧.(茵茵佢都好似係咁呀)琴日又屈阿桂=.=
次次上親佢堂都搞到我冇晒心情同好攰=.=
放左學..本來想同陳念同燒豬去做功課ga..不過就係個p.e搞到我冇晒心情..
所以我又冇去..返去左屋企做功課..訓覺
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 174 | »