今日玩左成日電腦同睇左成日小說~對眼Q痛呀!!!
7點幾..牙哥返黎~比左部電腦佢玩~我就睇電視...
之後同牙大雞傾icq~之後睇左青松d人d相=.=d人....[唔知點講]
之後條白痴係到嗌肚餓..叫佢牙媽整野食..兩條pk唔煮要我煮~我頂佢個肺..
成日幫住佢個仔.佢個仔就飯黎張口..成日返黎就玩電腦..食飯..
睇電視同傾電話..我就成個牙4咁~
連肚餓自己都唔煮要人煮比佢食..正仆街仔...
佢老母就乜幫晒佢~就算佢錯都要幫住佢
d野唔搞清楚就鬧我.....死人老太婆..唔好講到自己岩晒啦.
d野都係你個仔整ga~~~~~仆街..去死啦~唔好係度獻世呀~~~~
|