我的資料
訪客留言
隻腳好攰呀!!!
今朝好凍~好唔想起身=.=阿金留左d野係我屋企..而今日佢上堂要用..所以同肥肥拎去佢學校比佢!!
返到學校~陳家偉話:今日咩日子..咁早返到黎ge=.=(我日日都準時第2鐘之前返到學校ga)
之後上堂好悶呀~我都唔知d miss教緊咩=.=
放學本來要留堂ge~不過我就去左女童軍~操到6點先放學~隻腳好攰=.=不過都操得好開心ge~
女童軍day 6去BBQ^^應該唔會悶過係學校掛!!!!!
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 174 | »