| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 第一日開工 |
| |
今日係 2006 年第一日開工 ~~
返到大廈個陣時, 有人問我係咪返工, 我話係呀. 點知佢唔信我喎 ><" 後尾我話我係半工讀. 佢先之信. 唉 !! 物我個樣唔似出黎做野既人咩 ??
一返到去冇幾耐佢都返左黎, 原來佢都唔舒服喎 ><"" 但佢都有俾到開工利是我 ^^ 都唔少家 ~~ 成日都係打字打電話, 都冇物特別呀. 唔駛係屋企咁悶, 都算係咁啦 ~~
聽日係星期六 ... ... 後日係星期日 ... ... 又要忙過啦 ><""
|
|
Time : 2006-02-03 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 138 | »
|