| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 遲開工 + 早收工 = 出足人工 |
| |
今日係星期三, 有得返工呀 ~~ Yeah ^^
今日返到去, 都唔知做咩呀 ~~ 成日都係到遊雲咁, 佢地講個 d 重點, 我一句都寫唔到解釋, 都唔知做物家 !!! 就咁成日都係咁過.
去到公司, 我係準時家, 只不過佢唔得閒俾野我做咋, ha ha hei 左 10 分鐘. 之後又係打字, 今日算係少野啦 !! 尋日打到我死死下呀 !! 唔知係咪咁呢, 佢請我食 Tea ar ^^ happy happy ~~~~ 打到 5 : 30 打完曬今日要打既野, 佢肯早 d 放我走呀 ~~ ha ha ~~ 早放成半個鐘, 人工又照囉喎 ~~
最難得係佢講左一句, " 我都知你呢兩日好辛苦啦 " 個刻真係好 sweet ar ~~ 好少老闆會咁講囉 ~~ 好體諒 d 下屬呀 ~~ 不過, 冇主帶領住, 我諗我都冇難會遇到佢. 所以都係主既工勞 ^^
|
|
Time : 2006-02-15 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 138 | »
|