| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 背書 |
| |
今日係星期一 ~~ 要返學啦 >_<
放左一個星期既假, 終於都要返學啦 ~~ 尋晚又要係咁趕工, 今日都只係對到 Q8, Q10 到. 之後個 d, 我都冇做到, 都已經係唔想做啦 ~~
放左學之後就去左佢到, 佢星期三要背默. 同佢溫左成個鐘佢都先至識得背個少少. 我以前背書都好快呀 ^^ 但唔知點解佢會背得咁慢. 真係好懷念以前要背中文書既日子呀 !! 由其是係 F.2 個年, 差唔多成本薄都係公仔印. 背中文真係好好快呀 !!

|
|
Time : 2006-04-25 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 138 | »
|