Irene
留埋言先走啦~~ 好嗎??
ireneleung
暱稱: Irene
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
Alex Lau
Anna Lau
Cherry Lau
Cherry Yip
Victor Leung
Wai Lam
自訂欄位(一)
尚無任何內容
搞掂曬
 

今日係星期二, 又係大豐收既日子 ^^

今日上堂都過得幾順利, 由其係 Taxation 俾我計到. 或者應該講係我 d 同學計得到, 計得好 !! 勁呀 !! 之後就可以放學啦, 咁又可以輕輕鬆鬆過左呢一日啦 ^^

返工, 今日唔返就笨啦 ~~ 今日係成個星期返得最多既一日. 點都會死返去呀 !! 今日都過得幾好呀 ~~ 對住 d girl 搞到自己都私文返 d 呀 ~~ 對往班 boy 唔死呀, 都病死我呀 ~~ 好討厭要搵 boy ar !!

今日打個個人: HKCEE English Language ( Syl. B ) is F. Pass with 4 subjects. Study U - ACCA Level 2. 佢英文係差少少, 但之後既路都走得唔錯呀 ~~ Me lei ?? HKCEE english Language ( Syl. B ) F. Pass with 5 subjects. Study VTC - HKIAAT. 我都唔差呀, 我諗我將來條路都可以好好既  " 要俾 d 信心 "

今晚返黎既時侯撘緊巴士, 又有一個外籍人士問司機路. 個司機講左啦, 佢又好似唔識得聽咁, 咁我咪用英文講囉. 初時佢係好似聽得明咁, 但點知轉過頭, 架巴士開門佢就走左啦. 唔知係咪我地講話 " next station " 佢以為巴士開門就係下一個站 ?? 點都好啦, 我都盡左做市民既責任.

之前行街都試過被外籍人士問路, 我都算係識撘啦. 如果係我今年考會考英文, 我諗我會有信心過上年呀 !! 不過宜家都好呀 ~~

Time : 2006-03-14 10:43 PM  晴天                                                [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]