| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 犀 X |
| |
今日係星期日, 好忙呀係咁去玩 ^^
第一站去左銅鑼彎, 原本想去書展呀, 但太多人啦, 加上又唔係話真係想買書喎, 咁咪冇去到迫囉. 去左上面睇左陣書先走. 之後去 MK 睇左犀 X. 套戲都 OK 呀 ~~ 都有少少恐怖既, 但都幾好睇. 初時都有少少怕家, 但之後個 freind 話睇完之後有少少感動, 我都先至冇咁怕 ... ... 都 OK la ~~
下次我諗我唔會再睇呢 d 戲啦 ~~

|
|
Time : 2006-02-26 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 138 | »
|