上個星期六整左多次負離子- -+已經第4次了,, 今次好成功丫,,好直 =];;;;;;;; 返學果時,都咩野=]好彩冇比人笑果d,,不過得一個(楊佩珊) 今日睇佢blog,, o哂囉 話我整左之後樣爆,,心諗: 頭髮整直左,係咁架啦...你想點丫,, 你頭髮咁鬼曲,,真係好(令)丫,,走路時,頭髮兩邊輕輕搖擺 希望大家想像到果個情景~ 次次見到都想笑,,同想嘔 話我樣爆,,真係唔覺你好令女囉,,唔係..其實係勁樣衰 真係唔好意思w0~講埋出黎tim~ 完.