今日星期二..呀爸呀媽放假=)
食完早餐..去到MCL.呀爸話想睇 <殺人犯>
去到12:45..咁岩12:45有個場..就即刻睇..
本身睇到個poster都已經覺得有d恐怖-﹏-
入到去..第一個畫面已經超核凸-.-
一個殺人犯用電鑽殺個人..緊住推個人落樓..個人勁多血@﹏@
超恐怖=v= 有幾個場面..都嚇左我幾次.唔敢睇-.-
不過一定有下集-3- 我一定唔會睇xd
今晚..我又試下打電話比suen ka yukT_T
9:05..我打電話果時已經禁左133..廢是有個來電顯示..佢會唔聽><
緊住第一次..冇人聽..格左一陣..再打多次..佢呀爸聽左..
超惡的..話佢出左街...
真係超唔開心=(
|