今朝早好凍丫=]係到諗洗唔洗帶校"樓~
點知都係帶左- -v 我好stupid丫..全班又冇人帶-v-
我驚校長會話丫ma- -+
跟日頭兩堂科學,跟住兩堂中文-v-
勁BoRiNg* 狂打呵欠 xD"
英文堂果時,,抽籤說話..一係16/12 一係18/12~
本身我抽到24號,,姐係18/12架~
點知Miss Lai玩野- -v話13號-24號既人聽日說話~
我果時真係,,由天堂到地獄-v-
到放學果時~
我同玉去左7仔~食碗仔"刺~
都幾妹味-v-
我發現比果班狗改左我花名~
唉..愈黎愈衰~
真係...星期六返學校果日..咩咩訓練~
我又會有狂啤住佢地lo~
我一眼都冇望~
我feel到係五指山狂啤住我做wo~
又比人屈~
我已經成日係到忍佢地~
成日係xanga到狂唱我~
我都狂忍~
廢是又比佢地有野屈我啦~
我真係覺得自己總有一日~
屈屈下會爆-v-
真係..e家d人有得吹就吹~
前世有咩得罪佢地呀~
唉...希望遲早有日個天有得"收佢-v-
|