今日lunch果時~鋉歌~
因為聽日又就表演啦~
講講下都有d驚驚地~.~
聽日實好多人係禮堂><
超無奈丫,,我已經冇望過果個人..
就算係望,都係望一兩眼,,
我都唔明點解,仲可以係到屈我lo\口/
成日話我啤佢,,
如果你冇啤住我,又點知我啤你丫- -+
成日係到話"雯,嘉,怡,我都超算唔据佢囉
成日都咁講,,你又知佢地諗咩??
如果你唔係,係到狂唔知講我d咩野~
佢地又會咁?!佢地又會真係咁信你?!
你話好多人都已經唔鍾意我?!
硬係又係唔知你係到狂唱我啦~
如果唔係又會好多人知?!
我同你散左就算啦~
估唔到你仲咁9,,係到狂同人講,,
我都冇周圍同人講啦..
做人做到咁絕,,
|