兩日冇打... 呢幾日頭都好痛... 死左~ 同佢msn中... hapi~ N年都唔見佢on一次 可憐的... 媽要我stop la~ unhapi... T^T 睇左澤xg 感動至死!!!! T^T 我唔想再喊喇! 好攰呀!!! 豪好似想...追我咁... 我唔想豪誤會我... 以為我鐘意佢呀!! 但我又唔可以比佢知我同...既關係~ 會死人的! 唉! 唔理lu~ 大概要好好溫下書, 唔可以比佢影響到我 等佢唔好以為咁好玩!!!! 好攰呀!