我至愛...
我要為我的學業,愛情作出努力...
iris410421
暱稱: Panda~
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-07-25
2008-05-31
2008-04-21
2008-04-09
2008-04-21
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
ceci_cc_cecilia
charlieily0327
elielielielielieli
jaimechan_devils
Jo_520
Makerdull
nicole_94312
petemanu
what_a_cherry
yingwa0905_0v0
yinlam_0V0
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 1322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

 

  • [1]。假設上天給你5個願望_你想要的是:

    1.同佢白頭到老

    2.同d fd 4 ever fds

    3.

    4.

    5.比多5個願望唔該!

    [2]。點你的人是:有個3唔識7既朋友點我......   =3=

    [3]。你們的關係是 :

    3唔識7既朋友

    [4]。對他的五個印象:

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    [5]。他對你做過印象最深刻的事 :

    [6]。對你說過印象最深刻的話 :

     7]。他變成你的情人 , 你會 :嚇死左

    [8]。如果他變成你的情人 , 他最需要改善的地方是 :    我唔會比佢成為我情人...太作嘔

     [9]。他變成你的敵人 , 你會 :  冇咩所謂...因為同佢really really 3唔識7

    [10]。現在你最想他為你做的事 :    以後唔好比d咁既野我做....

    [11]。對他整體印象 :
     

    ...no

    [12]。你認為周圍的人認為你是個怎樣的人:無聊...白痴...做低B野...成績not so gd既人掛....太單純!!!!

    13]。自己喜歡的個性是:無聊...白痴...做低B野...

    [14]。相反的 , 討厭的是:做事太專心...會好攰...[一個會比人打既答案]

    [15]。自己想成為的理想類型是:無聊...白痴...做低B野...[做到左]...唔要咁笨...比人欺騙

    [16]。給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧 :我愛你呀!!!!!

    [17]。把這份問卷傳給你最想知道他們對你有什麼感覺的 10 個人 :
    [佢地唔會知我要佢地做....       = =  ]

    1. 傻瓜啤啤熊[你鐘意做就做喇!!!唔鐘意做盲算...b.c.真係超級無聊]

    2. Fa

    3. Cecilia

    4. Sheung Ho Ching Eli  [鐘意打你全名....]

    5. 小賴

    6. 官宰

    7. 男班

    8. 女班

    9. 李+a

    10.豬仔

    【 6 號在跟誰談戀愛? 】   冇...乖乖女一名

    【 9 號是男是女? 】    我想答女...實際係男

    【如果 7 號和 10 號走在一起 , 會是好事嗎? 】    班上多了一對guy...

    【 那麼 8 號和 5 號呢? 】   班上又多了一對同性戀...

    【 2 號在讀什麼? 】    中學嘛...sit beside me....   = =

    【 最後跟 3 號聊天是什麼時候? 】    PE lesson

     8 號喜歡哪種樂隊? 】    唔知佢...

    【 1 號有沒有兄弟姐妹? 】有...^^

     【 你會不會追求 3 號? 】  唔要...女仔黎既...有了他...不能再花心

     【 7 號呢? 】   佢好變態!!!唔要佢

    4 號是單身嗎? 】  of course

    5 號的姓氏? 】   賴

    【 10 號的名子? 】   朱燦培

    【 隨便說一些有關 1 號的事? 】    = =   拍拖(ing) wif someone  ^^

    9 號呢? 】我成日比佢串!!!!!

      3 號呢? 】  好多男朋友...

    【 你試過對 8 號有 feel 嗎? 】   女仔黎嫁wor~

    【 9 號住哪? 】  Fanling圍

     4 號最喜歡的顏色? 】  淺green...white

     2 號喜歡 7 號嗎? 】   no la~

     你怎麼認識 2 號的? 】  she sits beside me....

     1 號有沒有寵物? 】   唔知佢...冇掛...點解咁多關於1號既問題...send比我果個人知道d咩....

     【 7 號是不是,有史以來最性感的人? 】  ^^    係掛....講完比人打....嘔(ing)

    【 10 號跟你告白 , 你會答應跟他交往嗎? 】  不要...我有了他...10號有carman嘛...





    做死左喇!!!!!
    send d 咁既野比我....
    waste my time.....
    是但la~
    又係無聊次作!!!   ^^
    hapi







    exam....









    倒數13日...

      




訪客留言 (返回 iris410421 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]