| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
| 2010-09-14 |
分類: 未分類 |
今日都無咩特別
普普通通
朝早早禱miss lam 講左d女仔要注意既野
跟住Eng
對 w.b , gramma bk
講comparison之類個d
v.art
譚凱_好慘
d咁美麗圖片俾人拎左咁多
no~~
跟住d野超抽象
!_!
P.T.H
練習集誦
超認真 -V-
MUSIC
唱歌~~~
lunchtime
練啦啦隊
義社
中文
做 listening
好差
放學
練啦啦隊
好支力~~~
*原來思念會這麼痛
|
|
|
Miss Lam always say that things but we heard many times!!!
|
|
|
啊…好假的肥妹啊… 我地F.1先要做啦啦隊,想當年,F.1的時候曬死了~
|
網主回覆
:p Posted at 2010-09-16 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯~f1義社女仔唔夠人 Posted at 2010-09-16 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|