返到學校__阿仔勁系到嗌我媽媽媽媽''
依家全班刀知佢系我個仔啦*XD
好似系中文堂個陣'''''鄭煒倫話做我阿哥
好哇XDD
之後叫埋黃海欣做我媽子__```好搞野牙XDD
阿仔多左好多親戚啦''
阿哥佢系MATHS堂個陣問我攞電話
仲考慮緊俾吾俾佢好..睇下點啦
吾可以俾甘多人知我電話嫁MA...XD
放學之後```陪思穎去左新翠買電話卡''
返到屋企部電腦竟然上吾到網..阿哥個部又得WO
唉..吾緊要啦
橫掂依家上網刀冇乜野做啦..呵欠
今朝10點幾起左身...
大哥話帶弟弟去CWB``
但我又吾想同佢條女一齊去WO''
SO自己約左的士同阿仔出黎`````(文嘉浩做左我個仔牙..XDD因為講左一個大話而得到個衰仔..
去左太古行..行行行..
行到5點令去左太古公園```玩左一陣阿仔話佢表哥想黎''
本來吾俾佢黎嫁..不過俾面個仔`算啦**
之後佢一黎到我地就走左LU``````____
甘我自己一個搭85...竟然超好運地俾我過左站落車..
去左杏花村個到就識落車___勁灰囉個陣
行返屋企個條路又小人又黑WO..搞到我勁驚