琴晚因為要溫數學**
SO冇打到日記...吾補啦**
今日考數學**好在琴日溫左溫...算識呱**
不過應該刀吾合格...全件卷168分**要84分先合格**SHIT**
放學之後本來諗住返屋企**不過靖蚊佢地考中文讀野**
SO等埋佢地囉...等等下俾佢地個班主任鬧...
行`返落去...之後再行去1樓**
甘岩見到杜姑娘**入左去搵佢傾計...
12點幾點俾佢趕走左**
之後又過杏花村睇女**今次俾佢認得我牙...PK啦**
睇完之後行左陣再去百佳買LUNCH食完就返屋企啦**
頭先食飯個陣**阿媽又系到嘈住哂**
話我夜晚先溫書P佢個K...吾溫又話吾溫**依家溫你又系到嘈**
我溫未得囉**我夜晚溫刀好過我吾溫牙**屌**
搞到爸爸要我即刻熄電腦去溫書牙...小喇叭**
溫書啦... |