今日番學,超悶!!!部PSP又俾番人T^T
頭個四堂係度傻左咁,係咁設計個"味覺糖"既包裝同個盒...吼~~~
畫下畫下就到12點半,咁就食得飯==(悶爆..吼~~~)
同fd上山去左百佳,係百佳行左10分鐘都買左70蚊零食同面包...(發神經先買咁多野- -)
落左山,番課室,班友仔係度睇緊矇面超人...
又到左下午個四堂油畫堂..四堂我去左圖書館搵資料,搵完唔知點解係度訓著左= =
咁就3點半放學- -(無聊的一天)
吼~~~~~~~~~~我要買PSP~~~~~~~~我要玩BLEACH