| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
2010-03-30  |
分類: 未分類 |
首先,我係估唔到我地三個女人係有咁勁ge能力ge,,,
食量勁!!
一晚影左咁多相,hoho~~
又吹得...又玩得
又古古怪怪咁...
then,實在太多笑點啦...連服務員阿叔都同埋我地一齊癲~~
d笑位真係好爆~好爆!!
話說..我叫阿叔拎三粒波菜丸俾我地,
拎两塊番薯片,
三只水交...
全部佢都照做...
仲有西洋菜出場個時,
好頂癮!!
我話我想要三條西洋菜,
點知呢個moment..
有個哥哥拎住一藍西洋菜彈出黎話:係咪要西洋菜??
我話好煩好煩,
阿叔聽到就話:溝仔使咪煩!!
我地三個當場呆左...
我係度笑,阿叔就話:唔好掛住笑,唔係陣間又啃親...
好..結果..我噴番薯..!!
我要两塊番薯片..
阿叔就同我講:唔好食咁多番薯呀..唔係越黎越薯仔..
我食住野同阿叔講唔該,阿叔話我鼻音勁!!
仲有好多笑位...
charis連波菜同西洋菜都唔識分...
我講波菜..佢會笑到喊...
ana仲抵死...係咁迫我笑..
又講dirty野..
仲要狂講..隔離台有人呀,,.
搞到隔離台ge人係咁望住我..
去完洗手間又要同我猜剪刀石頭布先落樓梯...
結果...未走之前..我地三個竟然互相有代號...
怕唔怕呀..你地,,,?
之後食到好飽好飽...差d唔識呼吸...!!
唯有舍命陪君子去水塘la...
聽住乱碼歌..
影埋低b相..
吹水吹到天花龍鳳..
but..so hapi tonite...thx dear!!!
我好開心呀..
波菜 同埋西洋丸
hohooooooooo
|
| 發表時間:2010-03-30 02:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 |
分類: 未分類 |
真真正正懂的有多少個
有時太過表面 我真的不太喜歡
所謂的關心 所謂的認同
太--假--啦--!!
難道你自己感受不到嗎?
那樣我不太喜......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-03-23 01:45 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
2010-03-22  |
分類: 未分類 |
係一個我估唔到ge情況下 我考車飲左.... 我唔知仲有多機會....... 我太緊張啦.... 師傅同我總結.. 多野做..要考試,,有咁多功課 連學車時間都無.. 我點會得呀...... 考車前一日仲有咁多野做.. 我考前一日..渣到好失敗.. 三前两后 唔掂...........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-03-22 12:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 28 | » |
|