| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
miss u  |
分類: 未分類 |
什麼也好
我的生活習慣就是這樣的
如果你不清楚
請不要給我添乱好嗎
不要再問我
那些我不當作問題的問題了
最近朋友們都為感情事而煩惱
而我真的對感情不太信任
畢竟你流的泪就是一個好好的證明
我希望你快點沒事
因為你不越早放手
到頭來受傷害的還是自己
你不必為這種人而貶低身價
你活着的意義還有很多
請放心..
我會一直在你身邊的
===========================
老實地說
由15號開始之后
我天天都差唔多要開會
日日都要用好多時間去check mail
放假都冇得返工..返得個几日
真係好心痛..
不過可以學到野..
做到自己想做ge野真係好好lor
但係有時就真係......hoho~~
呼~~~~~~~~~~
我唔够錢使呀..哈哈
因為我買左好多3,,
同埋我要買高争鞋呀..
可惜到而家都未選到一對啱心水ge
再唔係啱ge又冇我碼..
唉...真係可遇不可求呀..
============================
好想見妳呀..好耐冇見妳啦..
妳過得好唔好呀..?
|
| 發表時間:2010-01-21 07:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
new  |
分類: 未分類 |
不要問我為什麼開了一個新的,反正所有的東西都是一樣的... 我有好多東西想講 終於考完試了.. 太好了..考得不太好..現在還有两科成績未出 不過大學求合格便好了.. 謝謝幫我溫習的朋友.. 特別感謝ARIEL.. 希望你申請獎學金成功 THEN開始在活動策劃部的工作了.. 差不多每一天都要開......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-01-20 04:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|