最新文章
快要換個新的...
人生為什麼會有這麼多...
今日看見了不該看的東...
呵..今天出席了賣旗的...
我終於係2000fun到闖出...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 112
今日人氣: 11
累積人氣: 1640
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


人生中沒有很多人可以... 分類: 百感交集

人生中沒有很多人可以...fake我..

你都算是其中之一了...

因為以上既理由-.-..

無訓到..

番到去..

一朝早就開火..

下次帶報告牌..

此地方已被納入戰地範圍

膠神同青瓜朝早就開砲-.-..

身邊既差D做埋砲灰-.-..

笑死lor..

監考個件好豆腐..

比我地串..

笑哂..

收卷比我地笑lag機..

因為佢數完又數 再數 ..再數-.-..

最後比怪人一句激到爆火-.-.

叫哂d女既出去-.-.

之後miss袁(pe版)

入來-.-.

我講左句野差d比佢留埋-.-..

之後除左怪人其他人都走得..

小息見到呀毛比人偷襲...

青瓜好似劃埋清界線=.=..."

接觸膠神者有危險..

笑哂..

考reader..

今次監考個個係伊朵大少爺

勁閃lor..

listening個到 大多數都ok..

但係本故仔書.

考個D無溫過-.-

只係小息個陣佢地溫緊個陣我都睇下佢地溫咩..

所以都係識少少-.-..

返到屋企..

有個我估唔到既人打左來..

神智不清咁聽到佢唔知講咩..

收左線之後訓.

6點醒左..

一路睇下電視咁-.-..

落左街-.-.

恥力無限大-.-..

100%露背裝係一個細路到出現-.-..

無言...

9點半番屋企..

睇完劇 confirm左D野.

原來呢期我愛上左一路打blog一路開blog聽歌呢-v-

致某人:在別人對你失去信心之前 不要對自己失去信心

如何失意也好.. 始終有一些人在支持你呢.

嘛... 都係某筆記的影響才能打出這樣的句子...






訪客留言 (返回 israpheal 的日誌)


lcc215 於 2009-06-13 03:58 PM 發表:
cm籽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chole951 於 2009-06-12 11:15 PM 發表:
?? 搵咩源頭??
好大聲咩?? 我爆左邊樣??
同埋仲有一樣..
就係4) 我係企係到!
好特出
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搵下邊個爆粗同咁大聲&仲要係女仔既源頭-v-.

Posted at 2009-06-17 07:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chole951 於 2009-06-12 10:59 PM 發表:
知唔知同佢開火..
我付出好..
1) 聲音..要勁大
因為佢係男'' 我係女"'
2) 我feel到個邊男仔望住哂
3) 我把聲有D 沙啦而家
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

正常..
不過佢係膠-.- 無計-.-..
下次請囧神出來幫手XD..
你咁大聲爆粗 唔搵源頭就奇....
Posted at 2009-06-12 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]