人生中沒有很多人可以...fake我..
你都算是其中之一了...
因為以上既理由-.-..
無訓到..
番到去..
一朝早就開火..
下次帶報告牌..
此地方已被納入戰地範圍
膠神同青瓜朝早就開砲-.-..
身邊既差D做埋砲灰-.-..
笑死lor..
監考個件好豆腐..
比我地串..
笑哂..
收卷比我地笑lag機..
因為佢數完又數 再數 ..再數-.-..
最後比怪人一句激到爆火-.-.
叫哂d女既出去-.-.
之後miss袁(pe版)
入來-.-.
我講左句野差d比佢留埋-.-..
之後除左怪人其他人都走得..
小息見到呀毛比人偷襲...
青瓜好似劃埋清界線=.=..."
接觸膠神者有危險..
笑哂..
考reader..
今次監考個個係伊朵大少爺
勁閃lor..
listening個到 大多數都ok..
但係本故仔書.
考個D無溫過-.-
只係小息個陣佢地溫緊個陣我都睇下佢地溫咩..
所以都係識少少-.-..
返到屋企..
有個我估唔到既人打左來..
神智不清咁聽到佢唔知講咩..
收左線之後訓.
6點醒左..
一路睇下電視咁-.-..
落左街-.-.
恥力無限大-.-..
100%露背裝係一個細路到出現-.-..
無言...
9點半番屋企..
睇完劇 confirm左D野.
原來呢期我愛上左一路打blog一路開blog聽歌呢-v-
致某人:在別人對你失去信心之前 不要對自己失去信心
如何失意也好.. 始終有一些人在支持你呢.
嘛... 都係某筆記的影響才能打出這樣的句子...
|