今日1點起身無野做-.-.... 等到差唔多時間落去做下野-.-.
做做下-.-..
見到學校個校工=.= 有點XD... ...
之後做到11點幾.. 幫闆娘搬屋
某joe就留係到睇鋪
搬野途中一堆on9野發生-.-..
詳情請往this way http://blog.qooza.hk/KiN30539
番到來..
聽到勁嘈...
原來joe媽發爛渣
跟住嘈嘈下.. 個客都屌佢地=.=..
估到之後應該有D on9到訓唔到既人 會報警
點知有部警車落斜.. 仲估佢係轉彎定直行..
點知-.- 佢架車慢慢埋來 仲要停XD..
大9健扮12歲-.-.. 我扮13歲=.= [p.s無帶身份證-.-]
結果搞完一輪走得..
收左工 闆娘萬歲食m記-.-
滿足的一天 [未做功課.....]
知道分邊班之後-.- 次次做野 大9健都話我下年比人踢入隊 最近有d明....
|