自從上次被fake後..
睇人blog多過自己打..
幫人整msn icon-.-""
1000個收你1蚊唔過份-.-"
最近無論係街/係屋企-.- ..
一樣咁忙..."
某人既問題..我會盡量諗掂佢家啦..
放心考好個試先啦..
失去左一開始更新既動力=v=..."
一係搵D野番來連載-.-..
一係連小說-.-.
一係連漫畫..
動漫感想我未有咁高深-.-..
介紹下日劇就ok既-v-..
朝早6點-7點半果然係我人生中最得閒既一段時間...