嘛..
標題所指 正是目前心中所想..
呢句野..
搞到我唔敢對部電腦咁耐-.-..
講笑..
而家開始習慣掛msn 24小時-.-..
暑假開始無幾耐..
好想番學啦..
有人野玩...有野笑..
放假咩都無..
只係對住部電腦..
有一點點宅化的感覺呢..
穿越字宙的少女 原來還沒死的嗎?..
不過還只有一集..
快死的了
p.s死=完結了
重新睇銀魂..
所以說 暑假是一個令人變宅令我補完過往無睇既動漫既一個假期呢
迷之音:跟標題有點不同吧..
嘛...
這一點的差別..
別煩了吧=.=..>"
|