繼kanon之後... 去左睇clannad之後係after story...
呢3套野,..
只可以用熱淚盈眶形容睇完之後既感受
尋日見到 clannad after story 另一個世界 杏編
跟原作做得一樣..
又搞到自己滿眶熱淚
人生慘淡也..
睇完之後..
凌晨3點-.-..
一路同班人吹水&睇銀魂..
睇睇下..
係銀魂見到柳生100%-.-..."
空知英秋.. 絕對會記住你-.-..
心血來潮..
睇番草莓100% 漫畫
果然..
中段令你覺得是東城end..
結果還是西野end...
有點不太好受呢...
唉..
暑假 辛苦渡過中-.-...
|