而家得番就去幫手 大9[膠]鍵都有
錢係少過m記...but... 坐多過做... 不停食野都ok -v-...
天書-.-..
果然係一隻膠game-.-.
呢排膠緊..
玩緊-.-..
唉..
尋日..
0點落去幫手 將D野搬落來..
一去到..
食野先[事頭婆萬歲]..
食到2點 先開始做..
一路做... 3點幾4點到D野落哂來
去搵版同磚
同大9鍵一路行.. 去到mtr下面..
見到有梯 O左番去-.-.
之後去搵版..
目標去睇下有無得汁..
點知無..
上到去瑞田對出個層個到..
見到有磚..
早知就唔O梯啦..
之後見到某地方有版..
跳起O埋版...
個時都只係擦傷左少少..
番到去 再做埋之後既野..
去到7點幾..
走過去飲食男女個邊食早餐[事頭婆萬歲-.-]
食完走上百佳.. 同佢地行左陣.. 我就閃左番屋企訓-.-..[收左1舊水的說-v-]
訓完起身..
隻手痛到-.-..
想死想死咁..
遲下就要決定個blog以後既發展方向-.-..
|