123
issac1233
暱稱: ㊣蕃薯仔㊣*★炭燒巧克力 ★* ︽↖飛翔神駒↗〒
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-26
...
2007-05-16
2007-05-07
2007-05-04
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Mandy
zoe
觀東
♀))))彤b×﹢×
wai
水哥(肥偉)
小江
小雲
吳可
啊錢
燒賣婷
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 28
今日人氣: 6
累積人氣: 6432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 14 日  星期五 晴天

 

100??

 

001:你怎樣稱呼? CSL/Issac Choi/Choi Shing Luk/

002:你是男還是女? 男
003:你出生日期是何時? 199x1202

004:你住在哪區? 葵诵

005:你上網有多久? 4年

[1:ADECAMIC]
006:你最愛甚麼科? ENG/MATH/EPA/I.S
007:你最討厭甚麼科? 中史/DT......

008:你有補習嗎? 冇+

009:你喜歡讀書嗎? 麻麻地la
010:你認為讀書吃力嗎? 50/50
011:你認為上網影響你學業嗎? 50/50
012:你有沒想過放棄學業? 冇a

[2:ANIMATION-COMIC-GAME]
013:你有甚麼遊戲機? PSP/NDS

014:你有用甚麼模擬器? CD-ROM EMU
015:你最愛甚麼電玩遊戲? 冇~~~

016:你最愛甚麼電腦遊戲? PSP Game

017:你有玩甚麼online game? 最憎玩埋D online game遊戲
018:你有玩h-game嗎? NO!

019:你最愛什麼動漫? 軍曹.米奇.....

020:你最愛什麼動漫人物?  軍曹.....
021:你一星期看多少套新一集的動畫? 冇

022:你家裡約有多少本漫畫書? 11, 而且是n年前的
023:你有看h動漫嗎?  No

024:你有玩過數碼暴龍機嗎? 有
025:你家有擺扭蛋嗎? 得好少
026:你有砌模型嗎? 曾經有
027:你有玩甚麼咭片遊戲? 冇

[3:INFORMATION TECHNOLOGY]
028:你的電腦是自砌還是套裝?  唔係自砌+
029:你電腦的CPU多少快? 唔知

030:你電腦的HDD多少大? 唔知
031:你想換電腦嗎? 勁想
032:你的MP3機多少MB? 512m

033:你的數碼相機是甚麼型號? 冇~~想buy

034:你用哪家手電公司? PEOPLES
035:你的手機牌子型號是什麼? Motorola V975+Song Ericsson T230
036:你想換新手機嗎? 幾想!

[4:VIDEO-MUSIC]
037:你最愛看甚麼電視劇集? 惡作劇之吻~~
038:你看新聞嗎? 有, 差不多日日睇
039:你上一次在戲院看甚麼電影? 冇

040:你最愛什麼電影? 下一站天后
041:你喜歡甚麼影星?  冇

042:你正在聽甚麼歌? "Let It Flow"
043:你喜歡甚麼歌手? TWINS/基仔/cookies........
044:你電腦存有約多少首mp3? 自己既有~30 啦
045:你有多少張正版CD? 音樂CD就得機隻, 計埋game就大約3x隻左右啦

[5:USING COMPUTER]
046:你現在用哪個ISP? 咩利+
047:你滿意你所用ISP的服務嗎? ??

048:你每日上網多久? ~5 hours la
049:你用什麼瀏覽器? hk寬x

050:你設定什麼網頁為首頁? www.yahoo.com.hk

051:你慣用什麼輸入法? 速成
052:你常開MSN或者ICQ嗎? yes
053:你每日都會上的forum有多少? 0.個
054:你常開bt嗎? 冇

055:你通常隔多少打一次日記? ~2-3日

[6:PERSONAL]
056:你有配眼鏡嗎? 冇
057:你最愛吃甚麼? 好多.......
058:你討厭吃甚麼? 好多....
059:你有養寵物嗎? fish~~
060:你最愛甚麼顏色?  Band G
061:你最愛看甚麼書籍? 小說

062:你喜歡甚麼體育活動?  冇
063:你會打麻雀嗎? NO!
064:你會唱歌嗎? YES!
065:你有甚麼嗜好? SEE TV...

[7:HOME]
066:你家是什麼類型的屋? 公屋

067:你家交通方便嗎? 15mins to MTR station
068:你家空間大嗎? ok
069:你家有多少人居住? 4
070:你有沒有搬過屋? 有
071:你家通常在什麼時侯吃晚飯? 7:30
072:你覺得父母對你如何? 50/50
073:你覺得家庭生活好嗎? OK la

[8:SCHOOL]
074:你(以前)就讀哪間學校?  SHEK LEI CATHOLC PRIMARY SCHOOL

075:你班的班主任惡嗎? 有惡有唔惡
076:你最愛上甚麼堂? ENG...
077:你最討厭上甚麼堂? DT....
078:你和班中的同學相處和好嗎? ok la...
079:小息時最常做什麼? 傾計

080:你做過班長或風紀嗎? 有
081:你有參加甚麼校隊? 有.獅藝
082:有從體育比賽拿過獎牌嗎? no too

[9:FRIENDS]
083:你能舉出五位同性朋友的名字嗎? 呢題唔答
084:你能舉出三位異性朋友的名字嗎? 呢題唔答

085:你認為當你是朋友的人多嗎? 50/50
086:你認為你有很多朋友嗎? some la
087:你有知心好友嗎? 有!
088:你有討厭的同輩嗎? 冇掛....
089:你最喜歡跟朋友做什麼?Tim&譚仔去玩
090:你最喜歡怎樣的朋友?

[10:ENDING]
091:你認為自己正直嗎? Yes
092:你認為自己受歡迎嗎? yea
093:你認為自己做事小心嗎? 麻麻
094:你認為自己的情緒穩定嗎? quite
095:你認為自己是個害羞的人嗎? Quite
096:你希望將來在幾時結婚? 27+
097:你希望將來做甚麼工作? 餅師呱...
098:你希望將來去哪兒旅行? Japan

099:你用了多少時間在這99問上? 1/2 小時
100:你覺得這100問好嗎? ok la~~

 

刊登時間︰2006-07-15 12:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

 

結業禮la.....

 

唉!!!!

今快又一年la......

時間真係.......

過得好快.....

好以琴日係第一日返學今........

7:20起身

7:40返學

撘小巴

撘MTR

8:00到學校

等上課室

8:15上到去

要排隊

入課室坐返果個位

又對住果個人

miss Wong係到講野

叫左幾個人去禮堂先

今年全班頭3名如下

1.黃詩雅←佢跟本係Ben2頭既學生利+

2.馮悅生

3.江健輝

果個垃圾班網攞亞軍喎

D人廢姐.D人都唔識做班網既

又講D進步既人

我平均分比上次高左6.6分a

雖然參加唔到獅球嘜獎學金

好多人進步又好多人退步

9:00左右入禮堂

1.唱校歌←超kai

2.校長訓話←佢訓話我訓覺

3.頒獎←好多人牙

4社全年總冠軍綠社

估都估到 la

之後校長叫埋社老師

miss張&倪sir

倪sir著左件恤衫+西褲

好型a

.......................

放小息

同譚仔一齊

佢話想交飯單喎

係到頃

佢都話想去33喎

其實我都想

返班房

派成積表

派回條

派暑期作業

派書單

派獎←攞左3張+$20書卷

全班都升到F.2

但係唔知咩班

好想入返c班呀

miss張走la

好唔寫得a

放學剪頭髮

轉左髮型

覺得有D怪怪地

返屋其

又比人逼左星期日去食飯

 

刊登時間︰2006-07-13 02:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天

 

2006-07-11

 

今日係屋其....

冇出過街...

勁悶喎.....

好彩Pauline係msn同我頃計.....

佢係office 

我係屋其

頃??

唔講....

你度多謝你!!!

幫我解悶...

聽日.....

可能睇小孩不笨2呀

可能剪頭髮

 

刊登時間︰2006-07-11 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天

 

2006-07-09

 

本來今日去睇小孩不笨2+....

唉.....

問寶姐咩事la....

去唔成....

搞到好悶....

悶左成曰.....

夜晚la....

要去一個酒茶飯局....

同一班大陸既官食飯....

唉....

煙酒就難免+la....

好多2手煙.....

唉...

開左枝04年既紅酒.....

唔係82年...

可惜可惜....

82年我可能會飲既...

最終飲橙汁...

有好多野食...

好鐘食個碟芝士焗龍蝦呀!!

好好味....

之後啊叔攞左好多張一千蚊紙出利派....

冇我份....

因為我唔係官....

食完都係10點.....

之後返屋其睇男人之苦大結局....

睇完等睇波...

意大利vs德國

90分鐘+時

德國wis左....

 

刊登時間︰2006-07-11 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 8 日  星期六 晴天

 

心淡中....

 

本來約左人去睇小孩不笨2+.....

約左係聽.....

因為寶姐唔去全界都唔去.....

次次想睇小孩不笨都睇唔到既???

上次人係先唔到....

今次又係....

 

刊登時間︰2006-07-08 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]