| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 4 月 16 日 星期日 |
 |  |
|
自己行(2)
|
|
今日去左深圳的超級市場...
家樂福....
星期日超多人...
買得果少少野....
滿足唔到我.....
之後我帶兩個表弟去食KFC.....
同HKD價錢差唔多.....
但D職員服務太度好差...
|
| 刊登時間︰2006-04-21 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 4 月 15 日 星期六 |
 |  |
|
自己行
|
|
今日自已返深圳.......
去到羅湖........
撘深圳MTR....
撘去尾站轉巴士...
|
| 刊登時間︰2006-04-21 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 |  |
|
想......
|
|
超想返大陸....
唔想係HK發........
今長既假其.......
超悶.......
超無聊......
有時覺得返學好過放..........
P.s.
爭人錢....
|
| 刊登時間︰2006-04-13 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 4 月 12 日 星期三 |
 |  |
|
半日........
|
|
今日返半曰.......
唉.......
全班比黃巧貞留低十幾分鐘......
放左學去粥鋪食野.......
食左碗豬紅粥&一碟抄麫.........
成惠$10.......
食得好飽.........
|
| 刊登時間︰2006-04-13 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |
 |  |
|
...........
|
|
尼排唔想打日記.......
花灑
作曲:王菀之 主唱:古巨基 填詞:林夕
為了要博世界讚美便苦惱 害怕永遠也做不到
忘掉了偶爾懶理 世界或會更好
期望了有這個與那個像匹布 被剪碎飛舞
盲目了兩眼 也但求要拾到
*何必要做奴隸 無須要為失去了的執迷
輪流涼或暖像四季 做人做過世 漫長年月有路軌
人總想擁有東西 要是代價高 愈令心中牽繫
擔憂要是無謂 拿花灑洗禮*
為了要與某某愛上便希冀 為了挫折過便緊記
全為貢獻過要有報答 便有對比
全為看中過 發覺看錯便生氣 甚麼叫天理
忘掉奮鬥過 要隨緣 信命理
REPAET*
梳化自在自在齊齊坐 拿去他都總可去站去跑
無謂靠甚麼 何不將一切拋低
志願大過天 亦像世上螻蟻
星星永未流逝 如只可感歎它美麗
得到也是無謂 負擔高過 天際
|
| 刊登時間︰2006-04-13 09:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 33 | »
|