| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
開心  |
分類: 未分類 |
因為聽日可以遲反
今日...
其實有少少唔開心架>.<
因為數學唔識
>.<
超慘...又同d fd 鬧交...
唉...
Sor Ar
同你傾果陣cool 得濟^^
|
多HW  |
分類: 未分類 |
今日中文堂
訓左陣
感覺上好耐
其實得一個字多d
跟住其他悶=0=
今日又超多功課喎...
數學堂就ok既...
d野都算明明地
跟住就放學
去左kwan home
原來佢地要整音樂=0=
我幫佢地壓左音樂...
跟住玩左陣就走左了
落到去
再次見到tikko同mmt
唉
女既太靚啦...唔好提=0=
跟住我地上左車
見到miss tang
o...好唔自然
仲有梁sir wow...=0=
跟住講左幾句
我又做下maths
跟住7點幾就反到home 了
係咁多 |
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
綵排=0=  |
分類: 未分類 |
今日本身早放1:20 既
不過放左之後
同kwan 去完M 記食...(冇錢去鐵人)
跟住就反左去綵排=0=...(F.5畢業禮)
好無聊...
站崗=0=
以為好快
點知講完一大堆野之後
仲要出去試
試都不止
仲要睇埋果d 操果d >.<
起到淨坐=0=
坐下試下...
搞到5:30 先走得啦~
搞到今日遲左搵你tim@@
不過你唔介意既...^.^ |
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
| BBQ |
分類: 未分類 |
去左蝴蝶灣燒野食...
見到冰姐@@
佢地果班搞班會活動...
ok敢過左一日...
不過燒左好少時間...
5點幾到走去踩單車
點知冇車=0=
去左悅湖打排球...
係敢就過到night
仲有功課>.<...
煩丫... |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
ok啦  |
分類: 未分類 |
今日去左打波...
初初大家差唔多
後未都係差唔多..
我地3 分win 了^^
我進了4 分...哈
ok啦...
又可以見到你wow...
今日真係唔錯..
一陣仲去燒野食@@
忙型訓左起到~ |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|