IsSaCFunG
come more
issac_39
暱稱: ★風~峰☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔洗反
自助餐@@
好攰
最後兩科都考完^^
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 2389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


開心 愉快 分類: 未分類

因為聽日可以遲反

今日...

其實有少少唔開心架>.<

因為數學唔識

>.<

超慘...又同d fd 鬧交...

唉...

Sor Ar

同你傾果陣cool 得濟^^



2008 年 5 月 14 日  星期三   酷熱


多HW 愉快 分類: 未分類

今日中文堂

訓左陣

感覺上好耐

其實得一個字多d

跟住其他悶=0=

今日又超多功課喎...

數學堂就ok既...

d野都算明明地

跟住就放學

去左kwan home

原來佢地要整音樂=0=

我幫佢地壓左音樂...

跟住玩左陣就走左了

落到去

再次見到tikko同mmt

女既太靚啦...唔好提=0=

跟住我地上左車

見到miss tang

o...好唔自然

仲有梁sir wow...=0=

跟住講左幾句

我又做下maths

跟住7點幾就反到home 了

係咁多



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


綵排=0= 驚訝 分類: 未分類

今日本身早放1:20 既

不過放左之後

同kwan 去完M 記食...(冇錢去鐵人)

跟住就反左去綵排=0=...(F.5畢業禮)

好無聊...

站崗=0=

以為好快

點知講完一大堆野之後

仲要出去試

試都不止

仲要睇埋果d 操果d >.<

起到淨坐=0=

坐下試下...

搞到5:30 先走得啦~

搞到今日遲左搵你tim@@

不過你唔介意既...^.^



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


BBQ 分類: 未分類

去左蝴蝶灣燒野食...

見到冰姐@@

佢地果班搞班會活動...

ok敢過左一日...

不過燒左好少時間...

5點幾到走去踩單車

點知冇車=0=

去左悅湖打排球...

係敢就過到night

仲有功課>.<...

煩丫...



2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


ok啦 愉快 分類: 未分類

今日去左打波...

初初大家差唔多

後未都係差唔多..

我地3 分win 了^^

我進了4 分...哈

ok啦...

又可以見到你wow...

今日真係唔錯..

一陣仲去燒野食@@

忙型訓左起到~