今日...
得知tikko 入左廠...
琴日整親wow...
佢真係勁@.@
放左學
去左買野
買左d 有James 既紙巾比佢啦
仲有d 野飲
睇下佢表現遲d 可能問佢拎反錢^>^
Ian 仲幫MMT 送左幅情信過去@@
雖然我地睇過哂...
唉...超唔掂...MMt 好似好擔心wow...=0=
去到之後
都唔識上去@@~
要問人
上到去仲要行好入
原來Tikko 做過手術
因為斷左條根
點解佢可以傷得咁重既~?
隻手就包得好大舊...
不過又唔係石膏...
搞到我又冇得簽名wow>.<
同佢搞下GAG
佢又笑下...都唔算嚴重既
例如
想唔想轉room 呢?
佢話轉咩room
心切治療部
之類果d 啦...
唔講咁多...
今日係敢
聽日MMT 好似去睇佢^^(sweet)
I hope him will be batter tomorrow~ |