無聊的一日...
Hs 要放左學要補課>.<
跟住去左miss tang 果到@@
好boring...
忍不了...走左^^
但係唔知點解會興轉筆
所以BOEY AND YIN YING 拉左我去50X 教佢地轉筆=0=
不過一去到...
由於唔知佢地做乜
so 走了^^
打比thomas
去左打波=0=
我唔去了!!
因為果陣好熱...>.<
反到home 6點
沖完涼6點半
係咁多了
嘩...
反學總是好悶的
成日都冇野好講...
仲要考試週唔比打波wow=0=
放左
去kwan's home
就走
大雨=0=
搞到黃色...
唉...
反到黎...
知道你冇帶遮
有少少擔心tim...
下次唔好啦@@
係咁多...
唔知係咪琴日同你傾得太夜@@
今日上堂果陣超眼訓...
不過都有可能個老師既問題@@
跟住無聊敢過左了...
放左去了kwan home=0=
本來都ok
跟住同佢玩果d 就麻麻...
成個so wing 敢樣~
佢或者覺得好好玩既=0=
約會藉口諸多說要推
本身
去ming home 溫書
去之前仲以為見下你...
算..啦
跟住去到
無謂地過了
跟住就到了...打波
打到超熱
辛苦
dinner 同him 食
食完去傾計
傾傾下講了出來
反到黎同你傾...
唉...你好似唔係好想甘樣~
算啦
係敢多
今朝...
去左ian home 整野食
嘩...竟然可以整成5個鐘
食得果5分鐘囉=0=
唉...真係慘
跟住影完相
仲未做完wow..
仲要寫反思@@
3點幾去左湖山打波
好悶
又熱wow...
之後同Him and horace
去左m 記
研究下學術上既問題敢啦
sam 一早就走了@.@
夜晚就同him 去悅湖到食野啦
20 蚊...
貴...=0=
今日整體都算開心既
最大問題係你唔肯出黎囉>.<