IsSaCFunG
come more
issac_39
暱稱: ★風~峰☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔洗反
自助餐@@
好攰
最後兩科都考完^^
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 2388
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


無野做 分類: 未分類

成日唔係溫書...

就係無聊

傾電話=0=

night 去左買鞋比Father..

無太多野打



2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


成日無聊 鬱悶 分類: 未分類

起身

都12點幾

跟住就開機啦

同him 傾下敢樣

都傾左成日=0=

跟住食M記=0=

之後...無聊啦=0=

就敢

溫下書

無聊下就過左一日啦



2008 年 6 月 7 日  星期六   暴雨


黑色暴雨 驚訝 分類: 未分類

今日黑色暴雨...

朝早6點幾果時掛

跟住我同牙爸牙媽去左飲茶@@

跟住出左去唱K...

唱完去左行街...

可惜冇女仔...>.<

十分的悶...唉

行完就打桌球...

打左1個鐘

跟住去kwan 屋企

打左陣機

就去搵牙媽

途中kwan 同 lun 有d 唔岩key...=0=

so 我遮埋lun 去雅都

搵完我牙媽

就出左旺角啦...

又行左陣

就買左個電話了

598...@@

wow...

我都覺得貴=0=

跟住就打邊爐^^

幾好味...

食得超飽=0=

 



2008 年 6 月 6 日  星期五   暴雨


淋雨啊 無奈 分類: 未分類

落雨...

搞到要淋雨

今日係F.1 最後一課了>.<

好唔捨得C 母牙>.<(差d 想嘔)

跟住就科科都溫書啦...

係ENG 超麻煩..=0=

lunch 要1:30 上反去

V.A

就無乜特別...

只不過埋尾

放左學

Kin 又話同cindy 去食野=0=

點知一個起出面

一個起入面@,@~?

敢點食呢...==

唉...

跟住Kin Kin 比左杯汽水cindy 就走了=0=

我同冇帶遮果d 就溼哂...

emily so/ng 又唔肯比張紙巾or 一齊遮...

唉>.<

係咁多



2008 年 6 月 5 日  星期四   驟雨


ok la 愉快 分類: 未分類

今日maths 派卷

奇蹟地合格丫

75分...

雖然有2個100=0=

超多9字頭

不過都係好開始^^

放左學

去左kwan home

睇左陣戲=0=

落左街同kwan's 小學同學打波

原來CBT 的...@@

1A...

打左陣

好悶

6點3走了

反到home 6點45