成日唔係溫書...
就係無聊
傾電話=0=
night 去左買鞋比Father..
無太多野打
起身
都12點幾
跟住就開機啦
同him 傾下敢樣
都傾左成日=0=
跟住食M記=0=
之後...無聊啦=0=
就敢
溫下書
無聊下就過左一日啦
今日黑色暴雨...
朝早6點幾果時掛
跟住我同牙爸牙媽去左飲茶@@
跟住出左去唱K...
唱完去左行街...
可惜冇女仔...>.<
十分的悶...唉
行完就打桌球...
打左1個鐘
跟住去kwan 屋企
打左陣機
就去搵牙媽
途中kwan 同 lun 有d 唔岩key...=0=
so 我遮埋lun 去雅都
搵完我牙媽
就出左旺角啦...
又行左陣
就買左個電話了
598...@@
wow...
我都覺得貴=0=
跟住就打邊爐^^
幾好味...
食得超飽=0=
落雨...
搞到要淋雨
今日係F.1 最後一課了>.<
好唔捨得C 母牙>.<(差d 想嘔)
跟住就科科都溫書啦...
係ENG 超麻煩..=0=
lunch 要1:30 上反去
V.A
就無乜特別...
只不過埋尾
放左學
Kin 又話同cindy 去食野=0=
點知一個起出面
一個起入面@,@~?
敢點食呢...==
唉...
跟住Kin Kin 比左杯汽水cindy 就走了=0=
我同冇帶遮果d 就溼哂...
emily so/ng 又唔肯比張紙巾or 一齊遮...
唉>.<
係咁多
今日maths 派卷
奇蹟地合格丫
75分...
雖然有2個100=0=
超多9字頭
不過都係好開始^^
去左kwan home
睇左陣戲=0=
落左街同kwan's 小學同學打波
原來CBT 的...@@
1A...
打左陣
好悶
6點3走了
反到home 6點45