IsSaCFunG
come more
issac_39
暱稱: ★風~峰☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔洗反
自助餐@@
好攰
最後兩科都考完^^
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 4
今日人氣: 3
累積人氣: 2384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 14 日  星期六   微雨


好久沒有打了 疲倦 分類: 未分類

Exam 開始

都好少打波了@@

今日出反黎打...

超熱....好攰=0=

朝早就打機~

呢排好似唔多想應我敢樣...唉

打完之後...

又發脾氣>.<

我都唔知想點...

 



2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


考試第4日 無奈 分類: 未分類

考完中文

仲要listening prictice=0=

超慘

跟住同佢地食飯

食完去了kenny home

無聊...

玩完試實與謊話之後走了!!

反黎悶=0=

同埋...覺得同你呢排

真係唔多掂>.<



2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


考試的第3日 愉快 分類: 未分類

今日

ENG

有作文同埋閱讀卷...

閱讀過得去

作文個人認為幾好啦~

好GAG 既一樣野就係..

18後手將21 的銀包飛了去9 到@@

跟住搞左一輪^^

冇乜特別

放左就反home la...

聽日考中文

放左同謙食...又可以見了@@



2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


考試既第2日 無奈 分類: 未分類

唉...

今日

HS 好難牙...>.<

譚SiR 又話易既...

中文果part 都仲頂得住...係有d 唔識

英文果到=0=

唉...DiE 了>.<

聽日到英文了...

今晚真係要溫下先得>o<

係wow...

你今日都要開始努力啦~@@



2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


考試既第1日 鬱悶 分類: 未分類

um...

今朝

差d 遲到^^

跟住考兩份maths la...

都ok識既..

放左之後

同左him 去食野

食完去左佢home

牙媽打黎...=0=

問我做乜唔同佢講...

都唔知點答佢好...

d 大人好鐘意講

答我啦

問緊你野牙=0=

真係...唔知點好

咪反去囉=0=

反到去...牙媽又話牙麻搵緊我

點知...反到去見唔到@.@~??

咩事呢=.=