ivan711 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫寫自己~~
ivan711
暱稱: 蔥(*>.@油餅
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::
Easter camp
2007-10-28
2007-10-27
2007-10-15
fd

:: 日誌分類 ::
全部 (30)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
ilair

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
haryy potter多幅劇照...

:: 日誌統計 ::
文章總數: 30
留言總數: 25
今日人氣: 3
累積人氣: 1291

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


Easter camp 分類: 未分類

竟然冇得分組,好彩分倒同個好朋友一組,但間room有幾他班d人=-=

冇乜野玩啦,成日係到祈禱,又唱c歌...

班班有100分底分,b班一晚之間去到30幾,因為佢地夜晚比人聽倒講粗口,又走來走去,仲有人唱國歌=-=低b共他班都有扣分,但冇咁多,我地1e冇事哈哈

最後個日d老師又咩比最低分個3班唱歌又加分,個drama明明我地做得好,又比b班第1,我做得好過b班條友,個條友係到不停叫既又跑來跑去,本身係個肥仔,而家搞到好似個智障咁=-=但係d老師都比左個最全演員獎佢.....可惡

得個咩水炮大戰ok好玩,10人一組我地2班一齊玩,自己札個發射架,最快整完有10個水袋,最慢好似得4個=-=

算幾好玩啦...

第一晚2點半訓,冇乜野做係度拖,所以去訓左(其賁都幾眼訓)

第2晚12點熄燈應該大約12:15就訓左

^^^^^






訪客留言 (返回 ivan711 的日誌)


Cin 於 2008-03-20 09:13 PM 發表:
well... I'm very glad that you still remember this blog =)
well... That message if you don't want it, you can delete it!
well... I'm sooooooooo glad that you on MSN~
hei... any good friends now? I have a lot of =] I believe that you have good result there, right?
Don't forget us all!!! We all miss you ga... My friends know you a lot ^^ It's great!!
Have a fantastic Easter~~
Cin
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]