


|
>/\< |
| 2006 年 6 月 7 日 星期三 | ![]() |
最近都好唔開心牙>/\< 冇人理囉*琴晚勁唔開心囉,,..* 第1堂係音樂*冇咩心機了*,,.. 之後就係電腦*勁串羅sir*witH桔仔*,,.. 中史*教唒啦,,..* 小息啦**好唔開心牙* 見到你入黎搵杜雪都唔搵我**勁唔開心囉>/\< 算啦**,,..唔通我真係咁黑人憎咩?? 之後中文**又係咁啦,,..* 英文**冇帶ws*唔理啦* 數學*幾好牙**教左新野* lunCH*抄化學啦*頂 比波波奶玩左幾次囉頂佢個肺牙*冇撚病牙你*好玩咩* 好嬲囉**佢試下玩多野牙**睇下我發唔發火牙啦,,..* 頂,,..依家好唔開心架啦**仲要咁玩wO* 玩左好多次架啦**仲要玩**\\ 抄完之後出去啦*>/\< 太嬲之下*一嬲之下"非"左佢枝pen落地下\../* 見到你2個好開心咁**好想喊架其實>/\<,,..不被重視了!! 落左去圖書館** 打鐘上返去啦*化學堂*勁呆囉-v-*好眼訓牙* 放學返黎溫左好耐書下牙* 睇到你個日記啦**十分不爽*係咪講緊我牙??>/\<*唉..,,, 爆唔開心囉>/\<我真係咁討厭咩??*我做錯左d咩牙>/\< |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |