|
|
| 超多懶音牙` T-T |
|
有1個星期冇打BLOG lu
因為e排太多野測喇
忙到跳舞 =v=
今日11-6
焦早上普通話
口試` 不囍ms I..
明明讀得幾好架
又要我+ da補測..-3-
之後兩堂Grammer
悶4左 -.-
跟住maths
Ms w0ng話我個樣好sad
無奈lr =v=
不知幾hapii
晏就吾講了
放學後
係學校hea
之後A米+Gabii係咁汁我d懶音
原來有超多懶音lr..T-T
有芒果,寒冷,能力
仲有超多...好想喊丫
Bell左陪Gabii番學勤
跟住回家攞琴番YSO
番到去...冇房-3-
等等等,
差吾多7點先有
之後練練練
8點bk hm
|
日誌出爐時間: 2009-11-06 10:32 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 113 | »
|